KAMP på Hausmania, Oslo November 18

Rianxeira screening at Tentacles Art Space Bangkok 2018



Filmvisning og kunstnersamtale på Hausmania


Den 18. november kl. 18.00 viser Karl Ingar Røys noen av sine filmprosjekter fra Norge, Burma og Spania i Flerbrukshallen på Hausmania Kulturhus, Hausmannsgate 34.
Arrangementet er en del av utstillingsserien «Kamp – min, din og alles andre», ledet av Madeleine Park. Etter visning blir det diskusjon og samtale med Are Syvertsen fra Den norske filmskolen på Lillehammer, Madeleine Park med flere.  Prosjektet er et samarbeid mellom Hausmania Kulturhus og The Black Cube, gjennomført med støtte fra Kulturetaten Oslo, Kulturrådet og Fritt Ord. Samtaleserien har fokus på alternative kulturarenaer og kunstens posisjon i en tid av populisme  

We continue the “The Struggle” - series with presentations and conversations about alternative arenas for culture, cultural activism and the position of art in society in times of populism.
Sunday November 18th at 6 Pm there will be a screening of films by Karl Ingar Røys. The whole program with three films is about 50 min long. After the screening there will be a conversation between Karl Ingar Røys and Are Syvertsen from the Filmschool in Lillehammer and the audience. Light refreshments. 

Filmer som vises:
Ernas Video (2005) 30 min
Rianxeira (2018) 15.30 min
The Generation of the Peacocks (2016 ) 5.17 min
-->

Hausmania Kulturhus
Hausmannsgate 34
0182 Oslo
Norway


Popular Posts