Ord over Grind. Sound Performance



 

Du går fram til mi inste grind,
og eg går óg fram til di.
Innafor den er kvar av oss einsam
og det skal vi alltid bli.

Aldri trenge seg lenger fram,
var lova som galdt oss to.
Anten vi møttes tidt eller sjeldan
var møtet tillit og ro.

Står du der ikkje ein dag eg kjem
fell det meg lett å snu
når eg har stått litt og sett mot huset
og tenkt at der bur du.

Så lenge eg veit du vil koma iblant
som no over knatrande grus
og smile glad når du ser meg stå her,
skal eg ha ein heim i mitt hus. 

Halldis Moren Vesaas, 1955

 

Communal broadcast of lyrics by female poets, read by artists, on war, destruction and loss

DEI FUNK WuK, PARASIT Dresdner mobiles EuropaInstitut fuer Neue Kunst, Neue Kulturarbeit, Kultur & Wissenschaft & Wirtschaft

LEER.
13. Februar 2021, Soundbox Tzschirner Platz (80 Beiträge, Gesamtdauer: 2h 54min)


February 13, 2021. An initiative from the Dresden based network #WOD with urban interventions about the city's destruction in WW2, also in relation to the great number of other cities up to today with the same fate. Organized by riesa efau, DEI FUNK WuK, PARASIT - Dresdner mobiles EuropaInstitut fuer Neue Kunst, Neue Kulturarbeit, Kultur & Wissenschaft & Wirtschaf.

Die Plakatinstallation von DEI FUNK WuK stammt von der Dresdner Künstlerin Anna Ditscherlein, das Sounddesign vom Komponisten Alexander Keuk.

 

Popular Posts